Keystone logo
Neapolis University Pafos Distance Learning

Neapolis University Pafos Distance Learning

Neapolis University Pafos Distance Learning

מבוא

  • פרופסור אנסטסיה רפה, מנהלת היחידה למידה מרחוק
  • ד"ר Kyriakoula Georgiou, טכנולוג חינוכי
  • גברת איוליטה אגלופולו, מעצבת הדרכה
  • אגלינה אגפיו, מנהלת היחידה למידה מרחוק

היחידה ללמידה מרחוק (DLU) באוניברסיטת נפוליס משתמשת בטכנולוגיה האלקטרונית המודרנית ביותר לפלטפורמה המציעה לסטודנטים תוכניות לימוד לתארים מתקדמים בהתמחויות עכשוויות. מטרת DLU היא לתמוך בסטודנטים ובאקדמאים של האוניברסיטה בחינוך לטווח ארוך וקצר. הפילוסופיה הבסיסית של DLU היא להבטיח שוויון בנגישות למידע וכבוד לצרכי כל סטודנט באוניברסיטה שלנו. החזון שלנו הוא ליצור יחידה שתהווה אב טיפוס בלמידה מרחוק עבור כל האוניברסיטאות המציעות תוכניות לימוד דומות.

המטרות של DLU

מתן חינוך מרחוק כמענה לצרכים של:

  • סטודנטים, תוך הקפדה על השגת היעדים והתוצאות של כל קורס.
  • צוותים אקדמיים העוסקים בלימוד מרחוק כדי להיות מסוגלים להשתמש ולהעשיר את החומרים והמשאבים האלקטרוניים הזמינים והשימושיים בטכנולוגיית DLU.
  • השימוש בפלטפורמה האלקטרונית לחיזוק המחקר והפיתוח של האוניברסיטה לטובת הסטודנטים, הקהילה האקדמית והקהילה המקומית בקפריסין.
  • קישור DLU למגזר הפרטי והציבורי כדי לשמור על יתרון תחרותי בקהילת ידע ופיתוח מתמשך.

המודל החינוכי

המודל החינוכי שהיישם אוניברסיטת ניפוליס ב- DLU מבוסס על מבנה הלמידה האלקטרונית. פיתוח ה- DLU התבסס על ניסיון רב שנים ומסקנות של מוסדות להשכלה גבוהה מרחבי העולם.

באופן ספציפי יותר, נלקחו בחשבון הניסיון של האוניברסיטה הפתוחה ההלנית והאוניברסיטה הפתוחה בקפריסין והאוניברסיטה הפתוחה בישראל. מבנה תכנית הקורסים והכלים האלקטרוניים מציעים לסטודנטים את הגמישות להתנסות בחינוך הלמידה מרחוק לאורך כל הלימודים.

השכלה מקוונת

כל תוכנית לימודים המוצעת על ידי למידה מרחוק מובנית ומסופקת עם מדריך לימודים מלא. הוא עומד ביעדים הבסיסיים של הכשרה בסביבה האלקטרונית של למידה מרחוק.

המודל החינוכי המשמש (איור 1) בכל תכניות לימודים כולל חבילת הכשרה מותאמת אישית המאפשרת לתלמידים גישה לחומר שהוצע והועלה בפלטפורמה האלקטרונית ונדון עם המורה באופן אישי או על ידי פגישה איתם בשלט מודרני. שיעור תקשורת (שיחת ועידה).

התלמידים יכולים גם להשתמש בכלי פרודוקטיביות בסביבות תקשורת שונות, כגון שיחות ועידה קבוצתיות וסמינרים ברשת, המסייעים לתלמיד בפיתוח למידה מקוונת. הסטודנטים ילמדו ממגוון פעולות ומשימות המוטלות עליהם באמצעות הפלטפורמה האלקטרונית שהאוניברסיטה מציעה.

גישור על הפער הטכנולוגי

פלטפורמה חינוכית אלקטרונית זו המשמשת את אוניברסיטת ניפוליס נועדה להשיג את תוצאות הלמידה הטובות ביותר עבור הסטודנטים. הפלטפורמה ללימוד מרחוק מאפשרת לתלמידים ללמוד בקלות את יכולותיהם וכיצד להשתמש ולבחור את הדרך המתאימה להם ביותר לסגנון למידה גמיש ומותאם אישית.

אימון פנים אל פנים

מלבד ההרצאות המצולמות וההוראות העומדות לרשות הסטודנטים, אוניברסיטת ניפוליס השכירה קו בלעדי לשימוש בתוכניות הלמידה מרחוק המוצעות מרחוק. כך שהאופי הלא-אישי והאלמוניות של החינוך מרחוק מצטמצמים מכיוון שסטודנטים יכולים לראות בשידור חי, באזורים שתוכננו במיוחד, את הפרופסור או מומחה ולשאול שאלות וליהנות מהתוצאות החיוביות מהשתתפות הסטודנטים הווירטואלית מאזורים שונים ביוון וקפריסין.

משאבים מקוונים

המשאבים למידה מקוונת מקוונת כוללים חומרים חינוכיים הזמינים לקריאה של כל קורס, קישורים לאתרים, תקשורת מקוונת ומולטימדיה. הכלים של הפלטפורמה מקלים על התלמידים והמורים לתקשר עם הצורות השונות של חומר ההדרכה ולהשתתף בלמידה באמצעות שיתוף ידע. סביבה רב-פקטוריאלית זו מעניקה לתלמידים תנאים נוחים ללימוד גמיש ומותאם אישית, המשלב את היתרונות של שיטות לימוד מרחוק מודרניות.

מיקומים

  • Paphos

    Paphos, קפריסין

    שאלות