Keystone logo
© Eli Haney, Northwest University photographer
The Southern Baptist Theological Seminary

The Southern Baptist Theological Seminary

The Southern Baptist Theological Seminary

מבוא

מאומן באמת. מהימן על האמת.

הכמרים, המיסיונרים ומנהיגי המשרד של המאה ה -21 לא יצטרכו פחות תיאולוגיה - הם יצטרכו יותר.

אמון. זה משהו שמרוויח. זה לא בא מהר. זו תוצאה של בחינת זמן. כשאתגר האמינות של דבר האל, עמדנו למען האמת. אנו שמים את אמוננו באמת הנמשכת. אנחנו The Southern Baptist Theological Seminary , ואנחנו אמינים על האמת.

השם המהימן ביותר בחינוך התיאולוגי.

מנהיגי המשרד של המאה ה -21 לא יזדקקו להכשרה תיאולוגית פחות - הם יצטרכו יותר. זו הסיבה שכשסמינרים רבים מציעים מהר יותר, קל יותר, פשוט יותר, נחבק עמוק יותר, עשיר יותר וחזק יותר .

"קידשו אותם באמת; המילה שלך היא אמת. "

תחת שלטונו של ישוע המשיח, משימת The Southern Baptist Theological Seminary היא להיות מחויבת לחלוטין לתנ"ך כדבר אלוהים, לנציבות הגדולה כמנדט שלנו, ולהיות משרתת בכנסיות של ועידת הבפטיסט הדרומית. על ידי הכשרה, חינוך והכנת שרי הבשורה לשירות נאמן יותר.

עם סטודנטים מכל 50 המדינות ו -75 מדינות, הדרום הוא הסמינר המוכר ביותר ב- ATS בעולם.

  • 2,200 סטודנטים לתואר שני באלוהות (M.Div.)
  • 4,018 סטודנטים לתארים מתקדמים
  • 32,000 בוגרים מאז 1859

הפקולטה ברמה עולמית

ידועים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מלגת המקרא, הפרופסורים שלנו הם המובילים בתחומם.

אחד מתכונותיו המייחדות של סמינר דרום הוא סגל המחלקה שלו, שתרומותיו מציבות את הדרום בקדמת המדע האוונגלי. ההישגים האקדמיים של הפקולטה מתאימים לנכונות להשקיע בסטודנטים, מה שמבטיח להשאיר חותם בלתי מחיק על חייהם של הסטודנטים. לימודים בדרום לא רק נותנים לתלמידים את ההזדמנות לקרוא ספרים טובים, אלא גם מאפשרים להם ללמוד עם המחברים.

120281_people-woman-coffee-meeting.jpg

מה אנחנו מאמינים

סמינר דרום רווי תנ"ך ומוצג מבחינה היסטורית, נותר מחויב לאמונים דוקטרינאליים.

תקציר של עקרונות

כאשר אומץ האמנה המקורית של The Southern Baptist Theological Seminary בשנת 1858, היא כללה את האמירה הבאה שנמשכת כחלק מ"חוקי היסוד ".

כל פרופסור במוסד יהיה חבר בכנסיה הבפטיסטית הרגילה; וכל האנשים המקבלים פרופסורים בסמינר זה ייחשבו, על ידי קבלה כזו, כאלו העוסקים בהוראה בהתאם, ולא בניגוד לתקציר העקרונות להלן, שנקבעו, סטייה שמבחינת עקרונות מצידו ייחשבו עילה התפטרותו או סילוקו על ידי הנאמנים, כדי:

I. הכתובים

  • כתבי העדות הישנות והחדשות ניתנו בהשראת אלוהים, והם הכלל היחיד המספק, הוודאי והסמכותי של כל הידע המציל, אמונה וצייתנות.

ב. אלוהים

  • יש רק אלוהים אחד, היוצר, המשמר והשליט על כל הדברים, שיש בו עצמו, כל השלמות, והיה אינסופי בכולם; ועבורו כל היצורים חייבים את האהבה הגבוהה ביותר, את הכבוד ואת הציות.

III. השילוש הקדוש

  • האל מתגלה לנו כאב, בן ורוח קודש, לכל אחד מהם תכונות אישיות מובחנות, אך ללא חלוקת טבע, מהות או ישות.

IV. השגחה

  • אלוהים מהנצח, גוזר או מתיר את כל הדברים הבאים, ומתמיד, מקיים, מכוון ומנהל את כל היצורים וכל האירועים; עם זאת, כדי לא להיות מחבר או מאשר חטא או להרוס את רצונם החופשי ואת האחריות של יצורים נבונים.

V. בחירות

  • בחירה היא בחירתו הנצחית של אלוהים של אנשים מסוימים לחיים נצחיים - לא בגלל הכשרון הנראה להם, אלא רק רחמנותו במשיח - כתוצאה מהבחירה שהם נקראים, מוצדקים ומאושרים.

VI. נפילתו של אדם

  • אלוהים ברא במקור את האדם בצלמו, וחף מחטא; אך באמצעות פיתוי השטן הוא עבר את ציווי האל, ונפל מקדושתו וצדקתו המקורית; לפיה הדורות הבאים שלו יורשים טבע מושחת ומנוגד לחלוטין לאלוהים ולחוקיו, הם תחת גינוי, וברגע שהם מסוגלים לפעול מוסרי, הם הופכים לעבריינים בפועל.

VII. המתווך

  • ישוע המשיח, בנו היחיד של אלוהים, הוא המתווך האלוהי בין אלוהים לאדם. לאחר שלקח על עצמו טבע אנושי, אך ללא חטא, הוא מילא את החוק באופן מושלם; סבל ומת על הצלב למען ישועת חוטאים. הוא נקבר, וקם שוב ביום השלישי, ועלה לאביו, שבידו הימנית הוא חי אי פעם כדי להתערב עבור עמו. הוא המתווך היחיד, הנביא, הכהן ומלך הכנסייה, וריבונו של עולם.

ח. התחדשות

  • התחדשות היא שינוי לב, שנעשה על ידי רוח הקודש, אשר מאיץ את המתים בגידות ובחטאים המאירים את דעתם מבחינה רוחנית ובחיסכון להבנת דבר אלוהים, ומחדש את כל טבעם כך שהם יאהבו ויתרגלו קדושה. זו יצירה בחסד ומיוחד של אלוהים בלבד.

IX. חזרה בתשובה

  • חזרה בתשובה היא חסד אוונגליסטי, שבו אדם הנמצא על ידי רוח הקודש, שהופך להיות הגיוני ברוע העשוי של חטאו, משפיל את עצמו למענו, בצער אלוהי, בזלזול בו, ותיעוב עצמי, במטרה וחתירה ללכת לפני אלוהים כדי לרצות אותו בכל הדברים.

X. אמונה

  • הצלת אמונה היא האמונה, בסמכותו של אלוהים, לכל דבר שמתגלה בדברו הנוגע למשיח; לקבל ולנוח עליו לבדו להצדקה ולחיי נצח. הוא מחושל בלב על ידי רוח הקודש, ומלווה בכל שאר החסדים המצילים, ומוביל לחיי קדושה.

XI. הצדקה

  • הצדקה היא זיכוי אדיב ומלא של אלוהים לחוטאים, המאמינים במשיח, מכל החטא, דרך הסיפוק שעשה ישו; לא על שום דבר שנעשה בהם ולא נעשה על ידיהם; אך בגלל הציות והסיפוק של ישו הם מקבלים ונחים עליו ועל צדקתו באמונה.

XII. קידוש

  • אלה שהתחדשו נקדשו גם הם על ידי דבר האל ורוחו השוכנת בהם. קידוש זה מתקדם באמצעות אספקת כוח אלוהי, אשר כל הקדושים מבקשים להשיג, דוחקים אחרי חיים שמימיים בצייתנות לבבית לכל מצוות המשיח.

XIII. התמדה של הקדושים

  • מי שאלוהים קיבל באהוב, וקדוש על ידי רוחו, לעולם לא ייפול לחלוטין או סוף סוף ממצב החסד, אך בהחלט יתמיד עד הסוף; ולמרות שהם עלולים ליפול דרך הזנחה ופיתוי, לחטא, לפיו הם מתאבלים על הרוח, פוגמים בחסדיהם ובנוחיותם, מביאים תוכחה על הכנסייה, ושיפוטים זמניים על עצמם, ובכל זאת הם יחודשו שוב לתשובה וישמרו על ידי כוחו של אלוהים באמצעות אמונה לישועה.

XIV. הכנסייה

  • האדון ישוע הוא ראש הכנסייה, המורכב מכל תלמידיו האמיתיים, ובתוכו מושקע בצורה עליונה כל כוח לממשלתו. על פי מצוותו, הנוצרים אמורים לשייך את עצמם לחברות או לכנסיות מסוימות; ולכל אחת מהכנסיות הללו הוא נתן סמכות נחוצה לניהול הסדר, המשמעת והפולחן אותו הוא מינה. הקצינים הקבועים בכנסייה הם בישופים או זקנים ודיקונים.

XV. טבילה

  • הטבילה היא תקנתו של אדון ישוע, חובה על כל מאמין, בו הוא שקוע במים בשם האב, והבן, ורוח הקודש, כסימן לחברותו עם מותו ותחייתו של המשיח, מחילה מחטאים, ומסירת עצמו לאלוהים, לחיות ולהלך בחדשות החיים. זה תנאי מוקדם למלגה בכנסייה, ולהשתתפות בסעודת האדון.

XVI. סעודת האדון

  • סעודת האדון היא תקנה של ישוע המשיח, שתנוהל על יסודות הלחם והיין, ותשמור על ידי כנסיותיו עד סוף העולם. זה לא בשום מובן הקרבה אלא נועד להנציח את מותו, לאשר את אמונתם וחסדיהם הנוצרים האחרים, ולהוות קשר, משכון, וחידוש הקהילה שלהם איתו, ושל אחוות הכנסייה שלהם.

XVII. יום האדון

  • יום הלורד הוא מוסד נוצרי לקיום קבוע ויש להשתמש בו בתרגילי פולחן ומסירות רוחניות, ציבוריות ופרטיות כאחד, מנוחה מהעסקות ושעשועים עולמיים, עבודות של נחיצות ורחמים בלבד, למעט.

XVIII. חירות המצפון

  • אלוהים בלבד הוא אדון המצפון; והוא השאיר אותו חופשי מתורות וממצוות של אנשים, שהם בכל דבר הנוגד את דברו, או שאינו כלול בו. שופטים אזרחיים המוסמכים על ידי אלוהים, כפוף לכל הדברים החוקיים שהוזמנו על ידיהם צריכים להינתן על ידינו בה ', לא רק לזעם אלא גם למען המצפון.

XIX. התחייה

  • גופותיהם של גברים לאחר המוות חוזרים לאבק, אך רוחם חוזרת מייד לאלוהים - הצדיק לנוח אתו; הרשעים, להיות שמורים תחת חושך לשיפוט. ביום האחרון יעלו גופותיהם של כל ההרוגים, צודקים ולא צודקים.

XX. השיפוט

  • אלוהים קבע יום בו ישפוט את העולם על ידי ישוע המשיח כאשר כל אחד יקבל על פי מעשיו; הרשעים ייכנסו לעונש נצחי; הצדיקים, אל החיים הנצחיים.

הכשרה קפדנית למשך חיי שירות

דרום מציעה מספר תכניות וריכוזים שונים, כך שתוכלו להתכונן למשרד שאלוהים הכין עבורכם.

בתי ספר

The Southern Baptist Theological Seminary מורכבת משלושה בתי ספר נפרדים - שני בתי ספר לתארים מתקדמים ומכללה לתואר ראשון.

בית הספר לתיאולוגיה

בית הספר לתיאולוגיה מעניק את ההכשרה האיכותית ביותר בתחומי היסוד של משרד ומלגה, כולל לימודי מקרא, תיאולוגיה שיטתית, היסטוריה של הכנסיות והטפות.

בית הספר בילי גרהם

בית הספר לבילי גרהאם למשימות, לאוונגליזם ולמשרד הוא בית הספר הגדול ביותר של הנציבות בעולם, המוקדש להכשרת הכמרים והמשכילים למשרד אפקטיבי של הכנסייה והצלבים.

מכללת בויס

מכללת בויס מספקת חינוך רציני לתואר ראשון לסטודנטים שישמשו את הכנסייה ויעורבו את התרבות מתוך אמונה ותפיסת עולם מקראית, ללא קשר לאתגרים העומדים בפניהם.

השכלה סמינרית מוסמכת לחלוטין

סמינר דרום הוא מוסד פרטי ללא מטרות רווח שהוסמך על ידי האגודה הדרומית למכללות ובתי ספר למכללות ועל ידי הוועדה להסמכת איגוד בתי הספר התיאולוגיים בארצות הברית ובקנדה.

120283_pexels-photo-159935.jpeg

מיקומים

  • Louisville

    2825 Lexington Road, KY 40280, Louisville

    שאלות